Zašto dostava uzoraka ne može biti besplatna

Zato što poštarinu plaćamo špediterima, kao što ih plaća apsolutno svaka online trgovina, i ne možemo samo tako dati novac. NEMA BESPLATNE dostave. Uvijek plaćate. Nerealno je osigurati besplatnu dostavu za narudžbu nisku kao što je vrijednost narudžbe za uzorke. Naša tvrtka ne zagovara ovaj reklamni trik koji ponekad na kupcima koriste tvrtke koje skrivaju troškove dostave u marži proizvoda i pretvaraju se da dobivate besplatnu dostavu. Ne, vi to plaćate cijenom proizvoda, čija cijena time otkriva da je samo umjetno napuhana tim troškovima, što ne svjedoči o kvaliteti takvog proizvoda, već o njegovoj niskoj cijeni proizvodnje. Dakle, ne plaćate kvalitetu proizvoda u cijeni proizvoda, već skrivene troškove stvarne dostave koju plaća prodavač. Nijedan prijevoznik neće besplatno dostaviti tisuće paketa u bilo koju online trgovinu.

 

Dostava za uzorke
Giovani® je registrirani zaštitni znak i predstavlja najvišu kvalitetu parfema za pranje rublja na tržištu. Kvalitetniji proizvod ove vrste nećete pronaći na tržištu. Proizvodimo proizvode visoke kvalitete i stoga ne možemo uključiti realne troškove dostave u marže proizvoda i pretvarati se da je "dostava besplatna". Nije, mi to plaćamo. Cijena naših proizvoda odražava njihovu kvalitetu, a ne stvarne troškove dostave koje plaćamo prijevoznicima. Nemamo niske cijene jeftino izrađenih proizvoda. Besplatna dostava ili pretjerani popusti obično se daju na neunosne, nisko kamatne, teške za prodaju proizvode lošije kvalitete koje prodavač ne može prodati, leže na zalihama itd. Mi nemamo takve proizvode. Za naš brend vlada veliki interes zbog njegove vrhunske kvalitete na tržištu.

Nudimo besplatnu dostavu za narudžbe iznad 50 EUR, ali ne želimo koristiti reklamne trikove na našim kupcima s izrazima poput "besplatna dostava" čak i za niže narudžbe i na taj način obmanjivati kupce ili umanjiti kvalitetu proizvoda i usluga i sl.

Naš brend je osvojio kupce visokokvalitetnim proizvodima, ali i brzom uslugom. Giovani® je najbrže rastući brend parfema za pranje rublja na slovačkom tržištu i drugim tržištima susjednih zemalja. Nijedan drugi brend parfema za pranje rublja nije tako brzo rastao kao Giovani® nakon ulaska na tržište. U prvih 9 mjeseci postigli smo ono za što je drugim brendovima trebalo nekoliko godina. Na tržištu smo od prosinca 2022. Želimo zadržati kvalitetu. Zato možete biti sigurni da kod nas plaćate pravu vrijednost i visoku kvalitetu. Jer i kvaliteta ima vrijednost.

Uobičajena cijena koju svaka online trgovina s dobro ispregovaranim ugovorom plaća najjeftinijem prijevozniku u Slovačkoj je otprilike 2,25 EUR (+ eventualno naknada za plaćanje pouzećem ako je pošiljka pouzećem). A otprilike toliko se plaća i za najmanju i lakšu pošiljku (uzorke). Uz tisuće narudžbi dnevno, pružanje besplatne dostave značilo bi nekoliko tisuća eura financijskih gubitaka za trgovca dnevno.

Numerički izračun "besplatne" dostave

Besplatna dostava za uzorke

Ako i dalje nije jasno zašto nije moguće, normalno i ekonomski isplativo da online trgovina također nudi besplatnu dostavu za narudžbe tako niske vrijednosti, pokušajmo to konkretnije ilustrirati primjerom: ako online trgovina ima npr. 3.000 narudžbi uzoraka dnevno, platit će otprilike 9.000 EUR za otpremu svih pošiljaka prijevozniku. Budući da je online trgovina omogućila besplatnu dostavu kupcu čak i uz tako nisku vrijednost narudžbe, to znači dnevni financijski gubitak za online trgovinu od oko 9.000 EUR i mjesečni gubitak od 270.000 EUR.

 

Je li u redu sa stajališta financijske stabilnosti i odgovornosti poduzeća, sa stajališta održavanja ili eventualno čak poboljšanja kvalitete proizvoda i usluga poduzeća, dobrovoljno snositi tako velike financijske gubitke? I to samo zato da E-Shop privuče široki krug kupaca? Je li normalno kupovati kupce s mjesečnom svotom od oko 270.000 eura bačenom u koš? Je li takvo ponašanje tvrtke odgovorno državnim tijelima, inspekciji rada, poreznoj upravi i slično?

 

 

Koja je lekcija?

Tražite li kvalitetan proizvod koji planirate koristiti i uživati u njegovim vrhunskim kvalitetama, ne isplati se dvoumiti oko eura ili dva koje je potrebno platiti za dostavu. Bi li se isplatilo kupiti proizvod loše kvalitete koji više nikada nećete naručiti samo zato što je dostava bila "besplatna" kada ste ga kupili? Ne bi se isplatilo. Ako tražite kvalitetu, nemojte tražiti najveći popust na internetu. Jer tamo sigurno nećete pronaći željenu kvalitetu. Kvalitetan proizvod i usluga uvijek nešto vrijede.