Dostava
Dostava

- Narudžba se isporučuje unutar 1-2 radnih dana nakon slanja, između 8:00 i 18:00 sati.
- Kada narudžba bude prihvaćena za otpremu, dobit ćete e-mail od kurirske tvrtke s vezom za praćenje vaše pošiljke. Status pošiljke moguće je provjeriti u svakom trenutku OVDJE.
- Na dan dostave dostavljač će Vas kontaktirati putem SMS-a ili e-maila s predviđenim vremenom dostave.
- SMS/e-mail će sadržavati i poveznicu na aplikaciju putem koje možete preusmjeriti pošiljku na jedno od mjesta dostave DPD-a, na drugu adresu ili promijeniti datum dostave na neki drugi dan.
- Ukoliko ste odabrali plaćanje pouzećem, možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom, dostavljač kod sebe ima mobilni terminal.
- DPD korisnička podrška se može kontaktirati na +385(0)13430 600 ili info@dpd.hr radnim danima od 07:30 do 17:30.
Kada će dostavljač dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima proizvoda ili prilikom ispunjavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 1-2 radnih dana od trenutka narudžbe.
Propustili ste vašu dostavu?
Ukoliko dostavljač ne dođe do vas i ne dogovorite s njim kasniju isporuku, paket će automatski biti zakazan za isporuku sljedeći radni dan, a vozač upisuje informaciju o nedostupnosti u poštanski sandučić. U slučaju 2. neuspješnog pokušaja dostave, paket se automatski vraća nama.

Opcija osobnog preuzimanja omogućuje vam preuzimanje narudžbe u najbližem Overseas Boxu (Overseas Express) ili Paketomatu Hrvatske pošte.
Pošiljka će biti pohranjena u automatskom ormariću do 3 dana (72 sata) od primitka obavijesti. Čim pošiljka bude spremna za preuzimanje, primit ćete SMS i e-mail s kodom za otvaranje ormarića i poveznicom za praćenje pošiljke.
Mogućnost plaćanja karticom ovisi o odabranoj lokaciji i bit će prikazana tijekom procesa odabira preuzimnog mjesta.

Dostava putem Hrvatske pošte omogućuje brzo i pouzdano preuzimanje narudžbi na željenoj adresi ili u najbližem paketomatu. Paketomati su dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje maksimalnu fleksibilnost prilikom preuzimanja pošiljke.
Pošiljku je moguće pratiti putem online sustava, a korisnik prima obavijest kada je paket spreman za preuzimanje. Usluga je dostupna na području cijele Hrvatske.
Telefon: 072 303 304
E-mail: kontakt.szk@posta.hr

Overseas Express pruža brzu i pouzdanu dostavu paketa diljem Hrvatske. S flotom od preko 350 dostavnih vozila, osiguravaju visoku kvalitetu usluge s više od 99% paketa isporučenih sljedeći radni dan.
Korisnici mogu pratiti svoje pošiljke putem interneta te primati SMS obavijesti o statusu dostave. Služba za korisnike dostupna je radnim danom od 8:00 do 19:00 sati za sve upite i podršku:
Telefon: 01 3454 555
E-mail: cs@overseas.hr

Dostava putem GLS kurirske službe vrši se radnim danima između 8:00 i 18:00 sati. Na dan dostave primit ćete SMS i e-mail obavijest s predviđenim dvodnevnim vremenskim okvirom isporuke, kao i poveznicu za praćenje pošiljke.
U slučaju potrebe, dostavu možete preusmjeriti na najbliži GLS paketomat ili GLS paketni centar.
Telefon: 01 3454 555
E-mail: cs@overseas.hr
Često postavljana pitanja o otpremi:
Nakon što Vaša narudžba bude obrađena, poslat ćemo vam e-mail s izravnom vezom na vrlo jasnu stranicu za praćenje na kojoj ćete pronaći sve potrebne i stalno ažurirane informacije o Vašoj pošiljci.
Da, ako ste odabrali dostavu kurirom, a ne do mjesta predaje, dostavljač će vas nazvati prije isporuke pošiljke. Kurir će zatim dostaviti vašu pošiljku na adresu koju ste naveli za dostavu. Dostava se odvija tijekom uobičajenog radnog vremena. Kurir se mora javiti, inače je dostava pošiljke komplicirana i postoji rizik da neće biti primljena i da će biti vraćena. Ponekad će kurir položiti paket na najbližoj otpremnoj točki prijevoznika ako ne može doći do vas.
Ako je pošiljka izvana oštećena, nemojte je preuzimati i javite nam da je oštećena, na primjer na +385 23775507 (8:00-16:30). Ako ste primili paket i nakon otvaranja ustanovite da je proizvod oštećen, pošaljite nam e-poruku na info@giovani.hr i priložite fotografije paketa ili oštećenog proizvoda u privitku e-pošte. Mi ćemo se pobrinuti da riješimo situaciju na Vaše zadovoljstvo, a oštećeni artikl ćemo zamijeniti dodatnim poklonom.
Provjerite kretanje pošiljke (praćenje). Na primjer, poveznicu za praćenje pronaći ćete u e-poruci za otpremu pošiljke. A ako kašnjenje potraje, kontaktirajte nas telefonom na +385 23775507 (8:00-16:30) ili e-poštom na info@giovani.hr. Provjerit ćemo situaciju i riješiti je kako biste što prije imali svoju pošiljku kod kuće.